معاوضه ملک با بیت کوین

امروزه خرید و فروش ملک، با تحولات گسترده روبرو شده است که یکی از بهترین راه ها برای این کار معاوضه ملک با بیت کوین می باشد. شاید بپرسید که چگونه ممکن است؟ اما باید بدانید که این امکان برای خریداران و فروشندگان ملک وجود دارد که می توان در معاملات بزرگ به جای ریال و دلار از بیت کوین هم استفاده کرد.

معاوضه ملک با بیت کوین

معاوضه ملک با بیت کوین چگونه انجام می شود؟

افرادی که قصد خرید و فروش منازل و ویلا های لاکچری را دارند، می توانند بهتر از خدمات مربوط به معاوضه ملک با بیت کوین بهره‌مند شوند. زیرا در سال های اخیر دلار، خودرو، بیت کوین یا هر دارایی دیگری که ارزش مبادله داشته باشد در روند تهاتر یا معاوضه استفاده می شود.

بیت کوین هم یکی از دارایی های با ارزش محسوب می شود که قابل استفاده در این زمینه می باشد. اما باید بدانید که بیت کوین ارز دیجیتال است و در رده ی پول های قانونی کشور به حساب نمی آید. به همین علت برای انجام این معاوضه باید دقت زیادی به خرج دهید و بدانید که تمام پروتکل ها و قوانینی که بین طرفین معامله وضع می شوند توسط خریدار و فروشنده تنظیم شده اند و در همین فضای محدود ایجاد شده اند.

 در اکثر موارد فروشنده برای معاوضه ملک خود با بیت کوین، از بنگاه املاک یا وکیل خرید و فروش خود برای ثبت آگهی استفاده می‌ کند.

پیشنهاد ما: قیمت ویلا در سهیلیه

مشاورین املاک زیادی هستند که این کار را انجام می دهند. املاک سهیلیه مهندس عباسپور هم در این زمینه فعالیت های مثمر ثمری دارد و اگر قصد معاوضه ملک با بیت کوین را دارید، می توانید از طریق این مشاور املاک هم اقدام کنید‌.

 داشتن تجربه ی بالای فردی که نزد او قرارداد را می‌ نویسید، اهمیت زیادی دارد و مهندس عباسپور با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه خرید و فروش املاک می تواند مشاور خوبی در این زمینه برای شما باشد.

معاوضه خانه با بیت کوین:

اگر دوست دارید که بیت کوین های خود را با یک خانه معاوضه کنید، باید بدانید که این کار امکان پذیر است و اصلاً دور از دسترس نمی باشد.

معمولاً پرداخت ها در بیت کوین از طریق کیف پول آنلاین انجام می شوند و بعد از اینکه شما وارد کیف پول خود شدید باید آدرس گیرنده را وارد کنید تا مقدار وجه پرداختی برای صاحب خانه ارسال شود‌.

 البته می توان از تکنولوژی NFC یا برقراری ارتباط بین دو گوشی تلفن با یکدیگر و یا حتی با اسکن کردن کد QR هم این کار را انجام داد.

معاوضه یک خانه با بیت کوین می تواند اقدام بسیار موثری باشد که امروزه در زمینه املاک به وفور اتفاق می‌ افتد‌. البته در امر معاوضه ملک با بیت کوین بیشتر خانه های لاکچری و بزرگ یا پنت هاوس ها در این قراردادها معاوضه می شوند.

تهاتر با بیت کوین:

تهاتر که همان معاوضه یا مبادله کالا با کالا می باشد، جزو روش های خرید و فروش پرطرفداری است که در املاک دیده می شود. تهاتر به صورت های مختلفی انجام می شود که می تواند هم به صورت معاوضه دو ملک با یکدیگر باشد و هم می تواند بصورت معاوضه ملک با بیت کوین، ملک با طلا، ملک با خودرو و یا هر چیز دیگری انجام شود.

 به طور کلی در روند انجام تهاتر سود دو طرفه اتفاق می‌افتد و طلب افراد از یکدیگر، یر به یر خواهد شد.

در شرایطی که افراد نمی توانند ملک خود را تبدیل به پول کنند و یا برای استفاده از ابزار مبادله شرایط مناسبی برقرار نباشد، اقدام به تهاتر ملک با بیت کوین افزایش پیدا می کند و در اکثر موارد املاک با ارزش و گران قیمت با این روش تهاتر می شوند. تهاتر یا معاوضه ملک با بیت کوین روش هوشمندانه ای است که می توانید با این روش یک معامله دو سر سود و عالی داشته باشید.

معاوضه ملک با بیت کوین

نکات مهم در امر معاوضه ملک با بیت کوین:

در هنگام معاوضه ملک با بیت کوین باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا روند معامله ی شما موفقیت آمیز و بدون مشکل باشد. این نکات مهم عبارتند از:

  • بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری که برای معاملات ملکی استفاده می شود باید به یک کیف پول امن منتقل شود.
  • بیت کوین فقط برای پرداخت نقدی و سپرده گذاری در دسترس می باشد و اگر قصد پرداخت نقدی و یکجا برای خرید معامله را دارید می توانید از بیت کوین استفاده کنید. اما اگر قرارداد شما دارای قسط بندی می باشد، باید برای قسط های بعدی از ارزهای معمولی اقدام کنید.
  • از آنجایی که بیت کوین پول رسمی کشور محسوب نمی‌ شود، اگر مشکلی در طی روند معامله به وجود بیاید، نمی توانید از طریق قانون پیگیری‌ های لازم را انجام دهید.
  • قبل از معاوضه ملک با بیت کوین از مباحث حقوقی، نحوه نوشتن مبایعه نامه با بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال آگاهی لازم را کسب کنید تا در هنگام عقد قرارداد مشکلی به وجود نیاید و بتوانید با آگاهی و شناخت کامل قرارداد را امضا کنید و به ثبت برسانید.

سخن پایانی:

توجه داشته باشید که معاوضه ملک با بیت کوین حساسیت و دقت زیادی را می طلبد و باید با جوانب احتیاط انجام شود. زیرا این اقدام ممکن است از لحاظ قانونی در آینده باعث ایجاد مشکل شود. در نتیجه در طی روند انجام آن باید تمام نکات لازم را رعایت کنید تا مشکلی در آینده برای ملک یا قرارداد شما به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *